środa, 12 czerwca 2013

Sezon 2013

Witam Wszystkich po rocznej przerwie.
Już nie długo rozpocznie się kolejny sezon jagodowy.
Ten rok może być wyjątkowy.
Brak przymrozków w kwietniu i maju oraz ciągła sprzyjająca pogoda czyli padające deszcze na przemian z świecącym słońcem i wysoką temperaturą mogą zapowiadać wyjątkowo dobry i udany sezon.
Już nie długo zamierzam wybrać się do lasu w celu zweryfikowania występowania i oszacowania stanu faktycznego w lasach zachodniopomorskich.
Ogólnie z napływających do mnie informacji od osób z innych województw i sytuacja w lesie jest naprawdę dobra i zapowiada bardzo urodzajny sezon.
Po ostatnich raczej kiepskich latach w występowanie jagód ten sezon może być bardzo urodzajny.
Obecnie na jagodzianach jest już bardzo duża ilość owoców, które pomału zaczynają dojrzewać.
Dziś mamy 11 czerwca, planowany start sezonu jagodowego to ostatnie dni czerwca.

7 komentarzy:

  1. Dzisiaj zaczełem sezon po sąsiedzku w zachodniopomorskim :}

    OdpowiedzUsuń
  2. Z jakim wynikiem ? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja dziś byłem i nazbierałem 15 litrów jagody. Jagody ładne, duże. To będzie dobry sezon!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ile czasu zbierał Pan te 15 l?

      Usuń
    2. Tylko cena do kitu, 6,50 zł na skupach lubelskie/podkarpackie. A u Was jakie ceny?

      Usuń
  4. Ja sprzedaje jagody po 14 zł za litr.
    Dziennie zbieram ok. 20 litrów
    Dniówka ponad 250zł średnio.

    OdpowiedzUsuń
  5. dajcie namiar na jakis dobry skup, albo nabywce w pomorskim. Bylabym ogromnie wdzieczna!

    OdpowiedzUsuń